Systém mágie

Pre tých s vás,ktorý sa rozhodli ísť cestou mágie,pripravil som si pre vás tento príspevok,

kde vám objasním,ako vo WoA mágia funguje a ako sa delí.

 

Magické Kruhy :

 

Kruh Moci :

Mágia koncentrácie

Mágia mentálnej sily

Mágia moci

 

Elementárny kruh :

Živel ohňa

Živel vody

Živel búrky

 

Kruh mágie svetla :

Mágia Prírody

Mágia Pomoci

Mágia Odvrátenia

 

Kruh mágie temnoty :

Umenie smrti

Umenie nekromancie

Umenie deštrukcie

 

Kruh mágie temnoty ovláda len pár odvážlivcov na celom svete. Umenie nekromancie je dokonca zakázané aj pre národy Klanu, kedže táto moc je neovládateľná a nebezpečná pre okolie. Preto umenie nekromancie nieje prístupné pre hráčov,

no v hre sa s ňou určite stretnete,a možno sa ju niekto s vás naučí...

 

Povolania a výber kruhu :

 

Mág,Čarodej :

Jediný môže ovládať kruh moci a ovláda jednu z jeho odborov od začiatku.

Navyše si môže vybrať ešte akýkoľvek iný kruh až na nekromanciu.

Od začiatku má až dva magické kruhy a dva odbory.

 

Zaklínač :
Je to kúzelník ale na slabšej úrovni ako mág.

Môže mať len jeden kruh a nesmie to byť žiaden z kruhov moci,

ani nekromancia! Zaklínač je známy tým,

že sa svoje kúzla neučí, ale ich proste len tak dostane.

Je ich menej ako u mága,no dokáže ich používať častejšie.

 

 

Nekromant a Mních - zakázané povolania

 

Klerik,Kňaz :

Klerik môže ovládať len Kruh Svetla,no môže si z neho vybrať až dva obori.

Kňaz môže ovládať len mágiu temnoty alebo svetla,no nie oboje naraz.

Jeho magická síla pochádza od boha ktorého si zvolil. 

(dohodnutie s vyprávačom)

 

Paladin:

Môže ovládať zo začiatku jeden kruh,neskôr aj druhý.

No musí to byť bud odbor z kruhu svetla alebo elementárneho kruhu.

Nesmie ovládať odbor živel oheň!

Druid:

Môže ovládať len odbor mágie prírody,a niektorý odbor z kruhu elementárnej mágie.