Systém mágie
Pre tých s vás,ktorý sa rozhodli ísť cestou mágie,pripravil som si pre vás tento príspevok,
kde vám objasním,ako vo WoA mágia funguje a ako sa delí.
Magické Kruhy :
Kruh Moci :
Mágia koncentrácie
Mágia mentálnej sily
Mágia moci
Elementárny kruh :
Živel ohňa
Živel vody
Živel búrky
Kruh mágie svetla :
Mágia Prírody
Mágia Pomoci
Mágia Odvrátenia
Kruh mágie temnoty :
Umenie smrti
Umenie nekromancie
Umenie deštrukcie
Kruh mágie temnoty ovláda len pár odvážlivcov na celom svete. Umenie nekromancie je dokonca zakázané aj pre národy Klanu, kedže táto moc je neovládateľná a nebezpečná pre okolie. Preto umenie nekromancie nieje prístupné pre hráčov,
no v hre sa s ňou určite stretnete,a možno sa ju niekto s vás naučí...
Povolania a výber kruhu :
Mág,Čarodej :
Jediný môže ovládať kruh moci a ovláda jednu z jeho odborov od začiatku.
Navyše si môže vybrať ešte akýkoľvek iný kruh až na nekromanciu.
Od začiatku má až dva magické kruhy a dva odbory.
Zaklínač :
Je to kúzelník ale na slabšej úrovni ako mág.
Môže mať len jeden kruh a nesmie to byť žiaden z kruhov moci,
ani nekromancia! Zaklínač je známy tým,
že sa svoje kúzla neučí, ale ich proste len tak dostane.
Je ich menej ako u mága,no dokáže ich používať častejšie.
Nekromant a Mních - zakázané povolania
Klerik,Kňaz :
Klerik môže ovládať len Kruh Svetla,no môže si z neho vybrať až dva obori.
Kňaz môže ovládať len mágiu temnoty alebo svetla,no nie oboje naraz.
Jeho magická síla pochádza od boha ktorého si zvolil.
(dohodnutie s vyprávačom)
Paladin:
Môže ovládať zo začiatku jeden kruh,neskôr aj druhý.
No musí to byť bud odbor z kruhu svetla alebo elementárneho kruhu.
Nesmie ovládať odbor živel oheň!
Druid:
Môže ovládať len odbor mágie prírody,a niektorý odbor z kruhu elementárnej mágie.